Chasing Nuts

piątek, marca 17, 2006

Premiera

Rok pokerowej przygody już za mną, czas na podsumowanie i przemyślenie własnej gry. Ten blog ma być dla mnie impulsem właśnie do takich przemyślen, czymś, co będzie mnie skłaniało do zajęcia się pokerem także "na sucho", z dala od kart.

Pierwszy rok potraktowałem bardzo ulgowo. Postanowiłem grać na tyle dużo, by mieć później nad czym debatować, bo myślę, że początkującemu graczowi ciężko jest wyciągnąć poprawne wnioski z małej próbki danych, zważając na jego małe doświadczenie. Teraz jednak, po około 1000 godzin gry, czas na rzut oka wstecz i łatanie dziur.

Zapraszam do lektury, śledzenia całego tego procesu i oczywiście komentowania. Mam nadzieję, że to co tu napiszę sprowokuje innych do podzielenia się swoim podejściem do pokera, a może komuś okaże się też pomocne.

SzajbuS